click here :-
trivia| Tweeter | entry

THE OWNER (:

ᴛ ʜ e ᴏ ᴡ ɴ e ʀ
Me. A human. Normal human. Make mistakes. Doesn't perfect. But yet i still try to be as good as what Ibu, Abah & Life were taught. InsyaAllah :)

guilty (':

actually dah berbulan kud aku tak keluar rumah hang lepak dengan kengkawan esp with budak kecik si syuha tuh. bukan apa , hati nih sebenarnya ada jugak meronta nak keluar, but tuh lha, aku tiba-tiba seakan ada rasa tak sedap hati and serba salah gitu if nak melangkah keluar rumah untuk saja lepak dengan hang semua. but bukan atas sebab dah tak suka or boring ke apa, tapi.., heh how can aku bagi tahu ea.

semalam petang, telefon rumah berdering , yeah aku still terlentang dekat katil dalam bilik tuh coz sebelum disedarkan dengan bunyi telefon rumah tuh, aku still lagi dilamun mimpi indah masa tuh. hihi. but lepas ja deringan telefon tuh stop, pasti menandakan yang  panggilan tuh telah dijawab oleh sang garuda yang kerja nak marah orang ja kan coz masa tuh aku berdua ja dengan dia dalam rumah tuh. takan tetiba jiran sebelah pulak nak angkat panggilan tuh kan. then dah lama tetiba handfone aku pulak mengeluarkan bunyi 'beep' disertakan dengan vibrate menandakan ada meset masuk. jyeah! memang tuh ja bunyi fone aku setiap kali meset masuk coz sejak 2-3 minggu nih, handfone aku kerap menjadi sasaran untuk berdering esp pada pagi-2 buta. -.- biasalah panggilan 'kecemasan' dari sang innocence KATANYAAA -.-

then terus aku belek sambil dalam hati menggumam yang pastinya panggilan tadi dari teman-2 rapat. then bila selesai ja buka meset tuh, jyeah ! memang sangkaan aku tepat trantangtang coz nama yang tertera pada screen tuh is budak gigicantik a.k.a si wada. but sorry aku memang tak dapat nak rep coz cred masa tuh tengah kosong terus. mungkin masih dalam proses ingin diisi or terr-isi semula. sorry gila. hope kau baca nih. plus masa tuh aku sendiri tengah diserang penyakit biasa yang dihadapi oleh kaum hawa. -P.P disease-

but selalunya, aku akan buat callmeback tuh kan, and semalam kau tak terima lansung meset dari aku kan ? sorry seriously memang aku tak larat gila time tuh. hope kau paham. aku tahu maybe kau nak ajak aku keluar temankan kau kud kan. memandangkan masa tuh still lagi pukul 6 petang.

if kau sedar, lately nih aku jarang ajak kau keluar, plus niat kita yang nak practice gitar with lily tuh pun dh terbantut dh kan. sekali tuh je lah. then bila kau ajak aku keluar pun aku macam mengelak kan. act ada satu sebab yang terbuku dalam hati aku nih wehh. hope kau baca nih tau syuha. hope sangat.

dulu, bila keluar sama-2 aku jarang berpakaian yang wajib dipakai oleh kaum 'muslimah'. erk kau tahu apa aku maksudkan kan kann (': and kau pun pernah and dah lali dengan cerita aku bout family aku yang agak tak senang duduk bila tengok aku keluar rumah dengan berpakaian 'terbuka'. oppss! 'terbuka' yang dimaksudkan is not berpakaian sexy or wht, just bahasa smooth nyr is free-hair ((: kan, kan ? kau tahu kan kisah tuh ?

and now seperti ada yang menyekat perasaan aku untuk keluar macam dulu disebabkan beberapa hal. aku nak luahkan kat sini pun tak boleh sanagt coz ni semua likely boleh goreskan hati sesetengah pihak kan esp aku takud kau yang terasa hati dengan apa yang aku tulis nih. senang ada masa later kita face to face then aku ceritakan semua nya okay ?
hope sangat kau dapat baca benda nih.

to other readers, thanks coz sudi baca cerita kosong aku nih. act banyak benda yang bersarang kat otak ni but demi menjaga hati semua pihak, aku decide lebih baik untuk berhenti di sini. (':