click here :-
trivia| Tweeter | entry

THE OWNER (:

ᴛ ʜ e ᴏ ᴡ ɴ e ʀ
Me. A human. Normal human. Make mistakes. Doesn't perfect. But yet i still try to be as good as what Ibu, Abah & Life were taught. InsyaAllah :)

wehh! sorry ):

"miza ! apa nii? "(diselangi gelak tawa comel kihkihkih dia tuh) -.- hahah

itu lah yang mengejutkan aku masa tengah santai-2 duduk dekat tapak perhimpunan. LILY , amoi kelas 4sc. budak tuh lha yang menyedarkan aku dari lamunan pasal apa tah masa tuh hahah. ssyyytt! diam lha kau sibuk nak tahu -.- adalah budak 'dawaibesi' yang tengah duduk dekat baris depan masa tuh hihi ;p

act thanks to her a lot juga lha coz kalau dia tak tegur aku, aku takan perasan yang novel yang dipinjam dari ketua kelas yang innocence tuh dah KOTOR. boom! bila tengok dari kotoran yang tertera pada novel tuh membuatkan aku rasa terus guilty gila kud. cuak wehh. ye lha, dalam ramai-2 yang pinjam novel dia tuh, last-2 part masa dekat tangan aku juga dia nak kotor.

agak bingung juga masa tuh coz aku tatahu mana datang bende alah warna garang tuh tiba-2 ja ada sejelepuk dekat situ. if satu mukasurat tak apa lha juga, nih bila selak belakang, then sebelah , belakang dia lagi, masih tak hilang bekas dia. aiyoo how can dia main tembus-2 pulak kan saja nak naikkan suhu darah merah aku lettew -.-

but still, muka slumberrr je. kata coolll, kan ? but dalam hati dh gabra gila kau tahu. maybe coz aku tak berapa layan sangat bait-2 ayat dalam novel tuh coz terus -terang kurang enjoy bila baca. dont noe why -.- so dia maybe macam cemburu gitu then saja nak kotor-2 kan 'badan' dia nak kenakan aku tak ? hahah. tuh yang dh bapa hari, still lekat lagi kat bab yang sama. even kejap-2 selak belakang, try cari point part-2 yang best mana tahu boleh timbulkan rasa berkobar-kobar nak baca kan. but nasib tak baik coz aku still tak bole getlong dengan cerita dia yang mengisahkan peristiwa yang berulang-kali.

ohh ye! pada tuan punya novel, maaf sangat-2 duh. tak sengaja. act bukan tak sengaja, terusterang aku memang tak perasan lansung kotor pada buku tuh. but even kau still ukir senyuman masa aku minta maaf tuh, aku tahu hati kau sure cakap aku bukan-2 dh kan. tah-2 sampai rumah habis nama aku kau sumpah seranah tak ? hahah hopely lha tak ea encik abang? aku beranggapan macam tuh coz aku tahu even kau marah sekalipun, takan kau nak marah or buat muka depan-2 aku masa tuh juga kan. coz aku kenal kau, kau jenis orang yang pandai jaga hati kawan, kan ? elehhh tahuu ;p

but still, aku mintak maaf sesangat kat kau. serious aku baru perasan pagi tadi. tuh pun lepas lily tegur duh. alah, okay later if aku ada novel baru kasi kau pinjam bagi kau baca sampai renyuk-2 kena air pun tak pa lha. but then sila masuk washingmachine spin sampai kering tau. fair right? ;p hihi

trimass coz sanggup terima maaf aku dengan muka innocence plus sikit senyuman kau tuh ya  encik abang ;p

#ohh ye bout kau, budak 'dawaibesi' tuh, aww anda menarik perhatian kami jyeah ! hahah ;D