click here :-
trivia| Tweeter | entry

THE OWNER (:

ᴛ ʜ e ᴏ ᴡ ɴ e ʀ
Me. A human. Normal human. Make mistakes. Doesn't perfect. But yet i still try to be as good as what Ibu, Abah & Life were taught. InsyaAllah :)

Influence Illogical


welcome 2012 . syukur . azam ? maaf. yang lama masih tertunggak. tidak pula aku berminat untuk membahas akan itu. biarlah mulut-mulut mengata itu ini. terdengar desas desus mengatakan aku tidak punya matlamat. hey slimy cat ! have you bite ur tounge before saying something that u'll regret ? yang kalian tahu  just talk, talk, talk and keep talking. bhah ! but its ur business. that doesn't bother me actually. tidak pula aku nampak apa-apa faedahnya berjuang melawan kata-kata kalian . 
banyak cerita-cerita masuk ke telinga tanpa diundang. hanya mampu melihat dan membiarkan mereka dengan telatah yang tak kurang seperti wartawan tak bergaji itu.
khabar angin. berkemungkinan besar boleh membinasakan diri. esp if they're untrue. all one can do is to ignore them and the rumours will just die off as soon as another juicier one comes along (:
tidak aku nafikan kalian sememangnya berpelajaran. tetapi adakah kalian punya expensive education itu bernilai setiap sen if your IQ is still on the same level ? come on bro, jaga mindset kau dari mudah ditarik oleh sang pengaruh . 
mudah benar percaya akan kata-kata orang. bila satu cerita menyelinap masuk ke telinga , langsung kalian capai niat untuk menyertai sesama mereka. tanpa segan silu, soal selidik , terus jatuhkan andaian itu ini. 
apa ini peradaban manusia yang kalian sanjung selama ini ? hebat. teruskanlah usaha itu jika ia masih kelihatan berbaloi di mata kalian-kalian. 
selagi aku mampu untuk tutup mata, pekakkan telinga, tidak aku halang niat kalian even with one of this hand either.