click here :-
trivia| Tweeter | entry

THE OWNER (:

ᴛ ʜ e ᴏ ᴡ ɴ e ʀ
Me. A human. Normal human. Make mistakes. Doesn't perfect. But yet i still try to be as good as what Ibu, Abah & Life were taught. InsyaAllah :)

malingering . .


tepu. akal sememangnya kering dek idea-idea. mana hilangnya mereka masih juga belum aku ketahui . life is complicated. perkataan klise itu juga yang sibuk bermain dalam fikiran . terjunam aku dek lembah kemurungan . tidak aku tahu dari mana puncanya . seakan susah benar untuk mencari moment-moment bahagia macam kau semua. laughter sudden easy to attend and equally sudden easy to lose had made me pause sometimes. i think how different the two of my life's circumtances now and before. 
aku yang dulunya mudah ketawa seakan girang benar bila bersama family , kini lebih kepada mendiamkan diri. namun masih mampu menyumbangkan kekekan besar. tapi terus terang , ia tidak lebih dari sekadar terpaksa dan demi menjaga hati. apa boleh buat. itu yang hanya mampu aku lakukan .
kekerapan aku bermimpikan beliau ada kalanya mengganggu gugat mood yang sedia ada . siapa beliau ? tidak pula aku berminat untuk menyebut namanya . apa perlu ? tidak . hanya sekadar menyakitkan hati . orang bijak pandai pernah berkata, "lebih baik diam daripada berkata " . plot dan situasi  yang muncul dalam mimpi itu hampir acap kali sama . mata kami tidak pernah lekang dek tentang. tapi lansung tiada sikit pun pergaulan yang muncul . hikmah ? masih tidak aku tahu . apa perlu aku percaya akan peribahasa barat yang mengatakan " a dream is what ur heart wish for " itu ? what a superstition ! 
atau ini satu petanda untuk aku gugurkan segala dendam yang ada ? mampu ke ? itu persoalannya. manusia siluman seperti dia yang hanya pandai bermadah kata sudah terlalu bijak untuk bermain perasaan dengan diri ini. muak akan sikapnya. 
buang masa .  seandainya beliau saja kelihatan gembira benar dengan hidupnya kini, masakan aku terhegeh-hegeh menagih simpati dengan diri sendiri memikirkan dirinya .  sungguh bodoh jika aku bertindak demikian . 
i'm not going to be that rebound girl, the girl he just come to when he want her . the girl who he loves with everything she has but yet he give nothing . i'm not willing to be that girl anymore.