click here :-
trivia| Tweeter | entry

THE OWNER (:

ᴛ ʜ e ᴏ ᴡ ɴ e ʀ
Me. A human. Normal human. Make mistakes. Doesn't perfect. But yet i still try to be as good as what Ibu, Abah & Life were taught. InsyaAllah :)

kecelaruan anggapan


sedang aku bertungkus-lumus siapkan homework yang menimbun -biasalah cuti panjang kan ;3 - tiba-tiba terus terbantut. mana tak nya bila fikiran terus menerus dibelenggu masalah yang sedang melanda kotak pemikiran aku. cuba berkali-kali untuk think!think and think! forget 'bout that silly matter! cheh dandan macam besar je masalah dia. yes! kalau tidak aku tak kan nya samapai tension macam ni DUHH -.- 

first of all sorry pada sesiapa yang terasa lah ea. aku bukannya dok sibuk-subik cerita pasal hang tapi depa. if hang rasa hang orangnya, tak usah dok kalut lah. biasa-biasa sudah okay (; 

agak annoying juga lah bila someone yang kita rasa dia boleh defend kita but tahu-tahu at last dia jadi depend kat kita. trouble ohh -.- aku cuba lah dekatkan lagi diri kat orang yang macam ni. tapi at last aku jadi macam nak  marah ja wehh. mana tak nya , nak ni aku , nak tu aku, mana tahan wehh. seriousely, i'm try to improve his manner but WHO I AM -.- rasa macam tak matured pun ada bila dekat dengan orang macam ni <---- klise ohh. ;3

sebenarnya aku tak lah kisah sangat pasal semua tu, just wonder ja. everyone gonna do anything for someone that they love. yes! but bukanlah sampai tahap kita nampak BODOH. 

'seriosely dia bukan type aku ,dia bukan type aku'. 

dah tu awat dulu hang sibuk usha cari perhatian kat dia. gilaaa -.- pandai cari bahana pandai lah cari jalan nak selesaikannya. bukan dok lari dari semua benda tu. okay-okay. aku rasa orang yang terlalu depend kat orang lain ni aku rasa better kita cuba tanya apa masalah dia lah. mungkin ada something yang dia simpan sampai semua benda dia takut nak buat sendiri. maybe trauma of something etc. mana kita tahu. memang lah tak tahu hang tak tanya -.-

next time dont ever put any high expectation to someone before you truly know who they are.