click here :-
trivia| Tweeter | entry

THE OWNER (:

ᴛ ʜ e ᴏ ᴡ ɴ e ʀ
Me. A human. Normal human. Make mistakes. Doesn't perfect. But yet i still try to be as good as what Ibu, Abah & Life were taught. InsyaAllah :)

LIFE'S BEGIN




Hidup aku bukan atas tujuan untuk puaskan hati semua orang. Yang pastinya aku hanya insan biasa yang tak lepas dari buat silap –dah cukup klise ayat tu- (; semua perkara yang aku buat tak lah semuanya betul di mata orang and mungkin tak lah semua nya salah.


But still, pada aku tak semua orang keliling kita suka lihat kita bangkit dari jatuh and tak semua akan cuba sedaya upaya hulur tangan semata-mata inginkan kita bangkit demi kepentingan bersama. Persepsi aku bukanlah pada semua orang, aku cakap TAK SEMUA means SEBAHAGIAN.

Its funny how we can do nice things for people all the time but yet they never notice. But once we make mistake, its never forgotten. aku cakap based on my experience. Benda ni mungkin dah tak asing lagi bagi mentaliti orang-orang yang pastinya dah pun melaluinya. Bagi yang belum tu, tak berani nak cakap.

DISSATISFACTION
sikap tak puas hati. mula ‘cakap-cakap belakang’ pasal orang lain. Buang masa bukan? Apa korang dapat dengan buat sedemikian? Itu semua mungkin hanya makin buat persepsi orang lain pada korang jatuh meruntun. Even they’re still give a good feedback with listen interestingly on your story about others, pada masa yang sama, diorang akan cuba untuk hati-hati dengan korang coz diorang tahu tak mustahil satu hari korang akan buat benda yang sama pasal diorang. Come on la, if u think u can story many bad things about someone to others, better u come to him/her and start telling bad about them. And who’s knows they will telling more bad about theirselves to you? (;

‘’today expect something good to happen to us no matter what accurred yesterday. Realize the past no longer holds us captive. It can only continue to hurt us if we hold on to it. Let the past go. InsyaAllah,  a simply abundant world awaits’’ (;