click here :-
trivia| Tweeter | entry

THE OWNER (:

ᴛ ʜ e ᴏ ᴡ ɴ e ʀ
Me. A human. Normal human. Make mistakes. Doesn't perfect. But yet i still try to be as good as what Ibu, Abah & Life were taught. InsyaAllah :)

K.A.W.A.N


engkau hadir dalam hidup tanpa aku duga
tiba-tiba muncul dengan soalan yang sama
"hei boleh tak kita jadi kawan selamanya?"
apa kau tuli atau pura-2 tak mendengar ?
aku dah cakap "BFF forever lahh!"

di sana sini kau suka kepit tangan aku
katanya bangga ada BFF macam aku
yang memahami diri kau tanpa jemu
sambil kau cium pipi aku satu-persatu

sana-sini kita selalu berdua
"macam belangkas" itulah yang orang kata
aku tak berapa suka tapi dah ternyata
pada list ke-3 dalam rule friendship kita
aduh rimasnya aku rasa

datang-2 nangis pada aku tak berhenti
aku sudah agak apa yang bakal jadi
cerita engkau sudah ada di poket kiri ini
pasti masalah pahit yang kau sedang hadapi

tapi bila enjoy di luar sana
aku depan mata pun kau dah tak ambil endah
its up to you lah kau nak buat apa
itu hak engkau aku bukanlah siapa-siapa

satu hari engkau ber-BF baru
aku kenal sangat dengan budak tinggi tuh
jangan pandang dia kalau bukan penipu
dahi licin sikit semua dia nak sapu
aku kenal EX aku

taapi kau still tak percaya
padamu aku saja reka cerita
tak peduli apa orang kata
asalkan kau bahgia

duit habis tak apa
asalkan dia kau yang punya
kawan kau pandang sebelah mata
lupa dah kau akan mereka

bila satu hari dia pecah tembelang
muka kacaknya kau rasa bagai nak lempang
tapi tuh semua dah tak guna, sayang
orang yang kau gelar "hubby,bunny" dah hilang
tangan other girl sudah dia pegang

aku dah bilang pada kau apa 
tapi kau still percayakan dia
sekarang 'kawan' baru kau nak bersua
aku tahu apa sebab itu semua
bukan kau dah sedar bukannya apa
but just kau dah tak punya siapa-siapa

dengarlah sini aku nak berpesan
jangan sesekali kita abaikan kawan
BF/GF tiada makna jika dibandingkan teman
mereka bukanlah seperti barang mainan
ingatlah wahai para penerjah blog sekalian (;

-->cerita ini tiada kena-mengena dengan yang sengaja membaca atau tidak berniat pun ingin membaca. hanya sekadar membuka minda atas tujuan ingin saling berpesan.(if nak berfeeling sikit try lagukan dengan melody 150 juta kali by fynn jamal hihi ;p #pakkal tak pro dalam memetik gitar, if tak lama dah publish u tube bhaha ;p)