click here :-
trivia| Tweeter | entry

THE OWNER (:

ᴛ ʜ e ᴏ ᴡ ɴ e ʀ
Me. A human. Normal human. Make mistakes. Doesn't perfect. But yet i still try to be as good as what Ibu, Abah & Life were taught. InsyaAllah :)

Let It Be

"Rindu. Keluh kesah. Terpandang sesuatu. Imbau semua kenangan. Tu semua cerita lama. Tutup buku. Tak perlu hanya pindah ke halaman baru. Takut takut barangkali terpatah balik ke halaman sebelumnya. Keluar terus dari cerita lama. Biarkan ia lapuk"

Tersentak dari lamunan. Sesungguhnya segala statement khayalan tadi tak mudah untuk lakukan. Kata orang JUST MOVE ON DUDE! yup. But ia tak semudah macam kata kata. Berkali cuba untuk kuat. Gagal. Jatuh. Bangun balik. Bertongkatkan semangat palsu. Senyum lebar bila berhadapan. Menangis di dalam. Common. Yup. Pengakuan yang sangat common. Semua mampu berspekulasi begitu.

Bermodifikasi tentang emosi. Gembira seakan tiada apa yang membebankan hatta dalam hati cuba jauh dari prasangka negatif. Cuba tunjuk happy padahal aku tahu kamu takde hati nak layan. Bila tanya 'kenapa ada apa?' Jawapan muka toya dia bagi kat kita. Sebab apa? Yelah. Aku tahu aku tak selalu boleh selesaikan segala komplikasi kamu. Yup. Admit it! But hey at least i know what happen to you .

Situasi bertukar plot. Dulunya sama sama happy sekarang susah masing masing sembunyi. Karma katanya. Terima apa takdir yang ada. Mungkin ni baru permulaan. Ada yang sama takdir macam aku cuma mungkin situasinya berbeza. Takpe. Selagi ada nafas, cuba untuk terus kuat dan kuat tanpa lihat siapa yang pernah atau cuba buat aku jatuh, LAGI SEKALI. smile (;