click here :-
trivia| Tweeter | entry

THE OWNER (:

ᴛ ʜ e ᴏ ᴡ ɴ e ʀ
Me. A human. Normal human. Make mistakes. Doesn't perfect. But yet i still try to be as good as what Ibu, Abah & Life were taught. InsyaAllah :)

MAAF, jika aku lancang :)

Assalamualaikum

Hari itu hati kembali melonjak berani.bangkit. hah. Perkataan itu bagai dah lali untuk aku dengar. Since aku selalu guna pada entry before this. Now sedang seronok teraju benda baru. Oh. Rutin baru boleh juga relate sekali mungkin.

Hm. Mungkin ada suara suara hati yang mengata aku bercakap menulis menaip benda benda luar pengertian. Yup. Mungkin itu apa yang cuba aku terbitkan. Bercerita tentang sesuatu yang tak terjangkau akal singkat tapi boleh capai makna bila pakai hati. Bermonolog tentang perasaan benci dan kata kata maki. Agar jauh dari suara suara busuk yang mampu menilai tanpa berfikir.

Ah! Pedulikan semua itu. Lets think 'bout ourselves. Yes. Ourselves. Its about our right to raise our hand and say "THIS IS MY LIFE. I'VE MY OWN RIGHTS TO MAKE A CHOICE!"
mereka yang mendengar mungkin masih berdalih dan keras hati ingin kita menyusuli setiap gerak langkah yang dicipta. Dan seolah olah "ini untuk kebaikan kamu". Well, thanks for kinda concern. Tapi kau juga perlu tahu apa hati ini derita?

Jangan pernah berangan untuk menilai aku luar dalam dengan nafsu semata. Aku hanya sudi dinilai dengan akal sihat kau.